dijous, 9 de febrer del 2012

Com hauria de ser la tauleta

Ara m'ha agafat la dèria de mirar a ebay quant costen els mobles que la gent hi ven.
Ja siguin nous, de segona mà restaurats o sense restaurar.

I mirant mirant tatxan!! he trobat una foto de com hauria de ser la "tauleta que no volia passar fred", amb el seu marbre i el seu prestatge posterior (si us plau, que algun expert em corregeixi i em digui com s'anomena en realitat aquesta mena de prestatge!).

Així diu l'anunci:
Preciosa mesilla de noche con mármol original en buen estado.
Restaurada hace unos meses. Es de haya, ha recibido tratamiento anti-xilófagos con gas inerte y el barniz final está aplicado de modo tradicional a muñequilla.


La venen per 120€ negociables (sense comptar les despeses d'enviament).

Ara m'ha vingut al cap la frase que diu "hi ha gent que sap el preu de moltes coses i el valor de quasi res".. però no penseu malament, eh? no tinc ni idea de valorar els mobles restaurats jo.. encara ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada